Black and pleated

 

03 March 2012









Pants,shoes-H&M/ Bag-VJ-STYLE/ Necklace-RINGERAJA/ Bracelet-BLANCO/




Just when it started to look like spring,I wore the all black outfit.Probably because my winter was full of colors and even one sailor look;)
I had a really happy day yesterday-went to Zara to shop some pieces from new collection (can't wait to show you),in post office to get my packages,and ended the day with movie premiere.Temperature was near 20 degrees!
On another note-I can finally tell you some of the reasons of my happiness.First of all,let's make it clear.Sorry for not telling it to you earlier but,in one case I was forbidden,and in another case I didn't want to overlook it.I know,I don't like the phrases "I'm doing this,but I can't tell you what" on blogs either,but...;)
So,I'm accepted for Doctorate studies of law on Vienna's university!I was doubting in myself,since I don't know anybody who signed in and got accepted on such a huge thing,especially from the place I come from.But of course,my hubby had no doubts and made it all possible!
The rest of the cute little things that makes blogger happy you'll see through the post,so stay tuned.
Have a happy Saturday!




Cim je vrijeme pocelo liciti na proljece,ja se uvukla u crni outfit.Doduse,zima mi je bila puna boja sa cak jednim mornarskim outfitom;)
Provela sam super dan-kupila par krpica Zarine nove kolekcije (jedva cekam da vam pokazem),podigla pakete iz poste i zavrsila sa filmskom premijerom Parade.Ko nije gledao,trk u kino!
Napokon vam mogu reci neke od razloga moje srece.Prvo da razjasnimo.Zao mi je sto vam nisam prije rekla,ali u jednom slucaju mi je bilo zabranjeno,a u drugom nekako nisam htjela ureci.Znam,znam i ja ne volim citati na blogovima fraze poput "Radim to i to,ali vam ne mogu reci sta",ali...;)
Nego,primljena sam na Doktorske studije Pravnog fakulteta u Becu!Malo je reci da sam sumnjala u sebe,jer ne znam nikoga ko je aplicirao i primljen na tako veliku ustanovu,pogotovo odakle ja dolazim.Naravno,D. je vjerovao da mogu da vladam svijetom (malo sam se zanijela) i ucinio sve mogucim!
Ostatak slatkih stvari koje nas blogere cine sretnim cete vidjeti kroz postove,pa ne idite nigdje!
Ugodnu suboticu,zelim!Moja ce se zavrsiti koncertom Parnog valjka;)



BLOGLOVIN   FACEBOOK    LOOKBOOK    TWITTER



23 comments:

  1. Mislim da je to velika stvar biti primljen na dok studije. Kombinacija je savrsena, crno sa plavim detaljima mi je super.

    ReplyDelete
  2. cestitam kolegice pravnice :) zaista sam sretna zbog tebe, al onako od srca sam sretna :) nek je neko iz nase lijepe domovine dospio na tako prestiznu ustanovu :))

    a u tu ''panda'' torbu (tako je ja zovem) sam zaljubljena od prvog tvog post-a...i kroz mjesec, ili mjesec i po i ja cu imati jednu pa cu se sepuriti po sarajevu s njom :) hihiihih

    ReplyDelete
  3. I love your pants !!! Awsome !!! :D:D:D

    http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hi! I've checked your looks on chicismo and I liked them:):):) What do you think about following each other?:)

    ReplyDelete
  5. Love how you combined monochromatic look with sea accent! Amazing long pleated skirt!
    xoxo

    ReplyDelete
  6. I love this look! you used some great accessories.

    www.stylecontainer.nl

    ReplyDelete
  7. I am charmed with the necklace and the skirt! Kisses

    ReplyDelete
  8. predivno i zanimljivo!!odlicno izgledas :)

    ReplyDelete
  9. awesome outfit dear, as usual :)
    visit my blog when you have the while? <3
    http://blogdaflavs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Obozavam all in black kombinacije!

    ReplyDelete
  11. kako dobre hlače ... !!!!!!
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Honey you look amazing!!! Loving those trousers and how you have styled them! Congrats on your good news to sweetie :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  13. Prvo da čestitam za studije - svaka čast! A drugo, tako mi praviš zazubice sa ovom crnom kombinacijom. Mene u zadnje vrijeme vozi neka furka crne boje i sva sam u razmišljanjima kako li bi mi stajalo to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da bi ti super stajalo!Jos ces da mi posaljes sliku!;)
      Hvalaaaa,znaci puno!
      xx
      B.

      Delete
  14. Prekrasne su mi hlače! Čestitam za studije!! :))


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  15. con-fucking-grats, razturaš! i super ti stoje te hlače!

    ReplyDelete
  16. you look so beautiful and amazing!! i love your blog, wanna folllow each other? xo

    ReplyDelete
  17. Odlicna crna kombinacija! Svaka cast za fakultet. Kada sam jos bio u fazonu da studiram u Becu, cuo sam da su tu prava teska skoro kao medicina!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Omg, cestitam! To je stvarno big deal! Samo napred, ne sumnjam da ces biti odlicna! A outfit je jako mocan

    ReplyDelete
  19. LOVE your bag! I really want it!

    www.styliststeph.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. najbolja do sad! sve crno pa je ogrlica tako diskretno doshla do izrazaja! ma wow! divna si! :* te!!!

    ReplyDelete
  21. cestitam draga!!! :))) to je divno!!! ...da za-blink-blink-as tamo! ;) sve je sjajno! a jos sjajnije uz nasu blink-blink ogrlicu! divna si! :*

    ReplyDelete