On the line

 

08 December 2011








Jeans-MANGO/ Bag-EBAY/ Coat-VINTAGE/ Scarf-MOM'S
Photos-Jasmin Celjo

I'm in Vienna finally,but these are the last pictures from Bosnia I had to show you.I love how they came out,fall is really the best time to take pics.This coat is one of my last buys and this is it's first walk.It's so warm that had thoughts I'll have to wait to go on North pole to wear it;) I wanted to take it off and show you what's underneath,but the pics are too beautiful like this.
Came home to bunch of stuff I ordered online,including Versace for H&M leggings!They're are even more amazing than on pics!I finally forced my hubby to tell me what is he getting me for holidays and I can tell you-it.is.AMAZING!Now I only have to wait:(
Are you buying gifts for your friends and family?
Have a great day,babes!


Napokon sam u Becu,ali ovo su posljednje slike iz Bosne koje sam morala da vam pokazem.Jesen je stvarno najljepse doba za slikanje u prirodi!Kaputic je jedan od zadnjih ulova i ovo mu je prva setnja.Ne mogu vam opisati koliko je topao,mislila sam da cu morati cekati da odem na sjeverni pol da ga obucem!Htjela sam ga i skinuti da vidite sta je ispod,ali slike su mi lijepe i ovako.
Kod kuce me docekala hrpica stvari koje sam narucila online,ukljucujuci Versace za H&M helanke!Jos su bolje uzivo!Napokon sam natjerala D. da mi kaze sta mi kupuje za praznike i mogu vam reci-nevjerovatno.je!Sad samo moram da cekam:(
Kupujete li poklone prijateljima i porodici ?
Ugodan dan,lutke!



BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK    TWITTER


27 comments:

  1. Kaput je zaista prelep!! Baš mi se dopada boja ;)
    A što se tiče poklona, volim da ih kupujem , ali najviše volim da ih dobijam :D

    ReplyDelete
  2. This is great!I love the coat, this color looks great on you!

    ReplyDelete
  3. Prelep kaput! Zelim i ja da lovim po Becu! :)

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wow great outft. love your huge over sized scarf

    ReplyDelete
  5. great blog! loooove the outfit - you are so pretty :)
    would you like to follow each other, this would be a great honour?
    have a nice day!
    kisses, melina

    ReplyDelete
  6. I love your style! :)
    I love your blog, would you like to follow eachother?
    ♥ Maria
    www.avenuemaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Naravno da je kaput vintage, joj, mrzim te! :)
    Takvu boju kaputa dugo želim :)
    Nisam navikla da te vidim ovako zabundanu, dobro ti stoji ;)

    ReplyDelete
  8. slike su super, kaput je divan i boja i sve :)

    ReplyDelete
  9. jesenje slike su definitivno najlepše :) a šal je baš divan, sviđa mi se jako rad i boja kaputa je dobra:)

    ReplyDelete
  10. odlicna! kaput i rukavice su savrsene..svidja mi se i sal...
    pratim

    ReplyDelete
  11. Pravi jesenji outfit :)
    Boja kaputa mi se jako svidja, i super se slaze uz ovo godisnje doba. :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kaput je predivan, boja je zaista lijepa.
    Jako volim jesenje slike, i sve te jesenje boje.. Sve se jako lijepo uklopilo!

    ReplyDelete
  13. Kaput je baš, baš divan! I taj veliki šal...;)

    ReplyDelete
  14. Kako je savršen kaput, boja je prosto divna <3

    ReplyDelete
  15. This outfit is perfect for your picture setting! I am in love with your coat,its gorgeous! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  16. I love that mustard yellow! ♥

    ReplyDelete
  17. Uuuu... kaput i sal su mi genijalni! ;)) Sal je bas ogromantan!

    ReplyDelete
  18. Genijalno. Boja tog kaputa je predivna na tvoju crnu kosicu :) beautiful :)

    ReplyDelete
  19. Love the yellow coat and the wide leg jeans! as always, gorgeous! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  20. Lovely coat,the color makes it so glamorous! XX

    ReplyDelete
  21. Wow, what a beautiful coat! I love that colour!!:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete